Intervista Flash: UL Mik & Longobardeath

UL Mik & Longobardeath è il nome di una nuova realtà che va ad inserirsi nella multiforme e tumultuosa scena metal italiana. ha intervistato per voi i ragazzi del gruppo: sentiamo come la pensano!!!

 

[MW] Visto che siete alla prima intervista in questo sito, perché non presentate ai nostri lettori quando ed in che modo avete iniziato il vostro percorso nel mondo underground?

I longobardeath hinn nassu' in dal setembar dal 1993.
dopu avegh scepa' i ball e ul cervell a un po' da gent, la sfiga l'ha voeru' che ul grupp la mucava li' da fa casott.
poi vun l' e' andai da li', l'alter l'e' andai da la' e tutt al s'e' ferma li'!!
adess pero' sem turna' a fa frecass !!

[MW] Da quali generi e bands è influenzato il gruppo?

A l'e influenzaa dai motorhead, dal walter valdi, dal nanni svampa e dai canzon tradizional milanes da osteria !!! ma pussee che da la musica, l'influenza l'e' daja dal vinn

[MW] So che potrebbe non essere facile farlo, ma potreste commentare il vostro ultimo lavoro?

In chel cd chichinsci'a ghe dentar ul demo che el sa trova pu'in gir, tri noeuv canzon scrivuu in di ann passa'e un quai cos dal viv. se chel lavura' chi al ta par registraa cunt i pee, magari te ghe rasun ma vist che mi go minga danee de tra via, rompaminga i ball e divertasi istess !!!!

[MW] La scena metal underground è indubbiamente inflazionata da tantissmi gruppi, per cui (spesso) risulta necessario presentare delle composizioni che si facciano notare nel marasma delle varie scene musicali. Ritenete che le vostre canzoni abbiano da dire qualcosa in più o di diverso da quello che è già stato detto nell'affollatissimo mondo metal?

Mi a canti in dialett milanes, mej d'insci a poeudi minga faa!!!

[MW] Cosa pensate del panorama underground nazionale?

Speremm da videe vigni fora tanta gent, perche' da grupp ca meritan ga n'emm 'na bela valanga!!

[MW] La carriera di un gruppo musicale (pur breve che possa essere) è sempre costellata di avvenimenti più o meno positivi. Cosa vorreste cancellare e cosa ricorderete per sempre della vostra esperienza di gruppo, dagli inizi inizi sino ad ora?

Vuna di robb pussee bei, a l'e' stai quan c'ho rimettu insema ul grupp in dal 2003; ho fai un cuncert dai me part e ga credevi minga d'aveggh ul post pien cont la gent ca la ga stava minga dentar... dopu 10 ann emm fai ben 200 persun; e adess c'ho stampa 'n altra volta ul cd in 1 settimana hinn gia stai venduu quasi 150 cd, grazie a tucc!!!

[MW] Come giudicate il veicolo "internet" per la promozione della scena musicale?

A l'e' bell par manda in gir tutt le informazion necesari par ul grupp, ma stemm atent a scarega minga tropp canzon cont ul compiuter; chi la paga hinn sempar i grupppussee piscininn !!!!

[MW] Visto che ne stiamo parlando.... quanti CD originali acquistate ogni mese? E quanti ne ascoltate?

Quand a troeuvi 'n quai cos de bell al compri sempar e al devv vess original!!!

[MW] Cosa vuole fare il vostro gruppo "da grande"?

Mangia ul purscell, bevv vinn e bira, e anda in gir fin a quand ca sa divertumm!!!!

[MW] Ok, ragazzi! Lo spazio a nostra disposizione sta per terminare, ma voglio lasciarvi carta bianca per l'ultimo messaggio. A voi la parola, siete liberi di esprimervi!

Ta ringrazi par la to intervista e a voeuri invidaa tucc a videe ul nostar websitt e scrivee par ogni dumanda!!! http://www.longobardeath.tk

Intervista di Jerico Articolo letto 875 volte.

 


Articoli Correlati

Interviste
  • Spiacenti! Non sono disponibili Interviste correlate.
Live Reports
  • Spiacenti! Non sono disponibili Live Reports correlati.
Concerti
  • Spiacenti! Non sono disponibili concerti correlati.